Kalas och jobb!!!


Vi var på kalas i söndags. Dock kom jag och Niklas
senare än de andra. Men gick lika bra. Tjejerna lekte
så fint under tiden.
 

Underbar choklad och päron tårta!!! Mums!!!
 

Ja ni det är lätt att se skum ut :P
Men är det kalas så är det ;)
 
(A som tagit alla bilderna, tack!)

Gullungarna fick tid för lite fika med mej. Men va ingen
lång stund. De hade alldeles för mycket bus och lek i sig ;)
 
Det pratades och skrattades. Stannade även på mat. Så
blev en hel kväll för min del. Väl behövligt.
 
 
Igår jobbade jag. Gick bra som alltid. Hade fm/em denna dag.
Så hade ett helt annat upplägg. Kanon bra jobb dag. Efteråt
passade jag på att handla sedan bar det hem. Blev lite stdning
och sedan bar det av till A för en familjekväll. var glada och spraliga
barn jag mötes utav. Så det var kul. Blev lite lego bils lek innan maten.
 
Nu var det ny dag med nya äventyr. Så ha en fin tisdag!!!
 
 

Kommentera här: