Dekorationer och ny hårfärg!!!

Länge sedan jag skrev någonting nu. Det har bollats magsjuka här hemma.
Så tiden har inte riktigt räckt till.
 
 
Hade inge planer på att Halloween dekorera i år. Men då
barnen pratade om det så fixade jag lite smått iaf.
 

Självklart något med fladermös ;)
 
 
Pump-gillanger!!!
 
 
Spök-gillanger!!!
 
 
En söt spindel och roligt spöke.
 
 
Och ljus förstås. Vad vore hösten utan alla fina mysiga ljus?
 

Hade lovat barnen hårfärg. Båda N´n har pratat om att få
ha färg i håret. Så förra vecka köpte jag det och de blev
jätte glada och ville ha i det direkt ;)
 

Även jag har ny hårfärg ;) Va inte igår jag hade blått hår direkt.
Passar rätt bra i det också.
Älskar min syras still <3 Finns ingen som är så självsäker och
klär sig precis som hon vill, som min syster. Vad jag önskar att
jag kunde dela ut hennes självförtroende till världen <3
 
Nej nu snurrar det i huvudet igen. Har iaf inte kräkts sedan i
morse. Så det är ett gott tecken.
 
Må ni vara friska och krya i höstmörkret!!!

Kommentera här: