Helg på ingång!!!

Då var det fredag e.m igen och snart kommer barnen hem igen <3 Denna vecka har varit oroligt seg och full rulle näst intill ett. Inbillar jag mig bara eller får man bara mer och mer att göra desto äldre man blir? Känns så iaf. Jobbet går iaf bra. Är så lugnt och harmoniskt och man går alltid hem med ett leende. Kursandet går bra. Är mycket att ha kol på bara. Men det ger så mycket. Så lite huvudvärk gör inget ;)
 
Denna helg blir full med bak efter barnens tycke. Tänkte att de ska få formge sina egna små pepparkakas hus och dekorera hej vilt. Hur det slutar blir intressant att se. Sedan är det även dags för kalas igen. Så party mode on. Måste även fråga grabben om vad han vill ha på sig på lucia. De ska göra något helt nytt i år med hans klass. Så ska bli skoj att se hur han tänker där :P På min tid så gick man i tåg och sjöng. Nu mera blir de invaderade utav aliens. Hahahaha!!!
 
Är lite nollad just nu så skriver mer under helgen. Tänk att en liten mening kan få en att tappa tid och rum ;)
 
Trevlig fredag!!!
1 Richard karlsson:

skriven

Alltså det här med mycket att göra går i perioder. Tror att jag ibland har gjort allt för mycket i mina senare år för att jag varit rädd för att vara hemma själv och rädd för det att just varit själv. Även fast jag har en personlighet som har mycket lätt för att roa mig själv. Därför har jag det senaste året börjat skala av på saker och börjat fokusera på det som jag anser viktigt i mitt liv. Ändå har jag mycket att gör emellanåt men inte på samma sak. Jag tror tillslut det bara handlar om vad en har för inställning till det hela och att om en är en aktiv person alltid har mycket oavsett hur man ser på det ;)
Kram!

Kommentera här: