Kalas dags!!!

 
En kalas redo Nora.
 
I går var vi på 1 årskalas. Kalaset var i en lokal i ett
område här i stan som jag mer eller mindre tillbringade
mina unga år. Var mycket fina och roliga minne som dök upp.
Extra kul var att få vara med dela på nya minne tillsammans
med barnen där också.
 

Båda tjejerna vile krusa håret till "Modig" frisyr. <3
De var båda jätte duktiga på att sitta still och vänta.
Och bra blev det.
 

Måste visa de söta jackorna de fått från mor min.
Rosa med spetts och krusiduller samt med söta
brodscher av pärlor. Tok söta!!!
 

Kalaset var mysigt och fart fyllt. Alla barn far runt som tokar.
Men lite fika och tårta hans med ;) Men present öppningen var nog
det mest spännande enligt barnen. Födelsedags barnet njöt utav
fulla drag och roades utav alla barn som busade med henne.
Tack så jätte mycket för en fin dag!!!
 
 
I dag är jag dock helt slut. Luften gick ur mig helt i går kväll.
Medicinen gör att, så fort jag gör mer än vad jag verkligen orkar,
så stänger den av allt. Och då menar jag allt. kan knappt lyfta ett
finger. Leskigt men väll behövligt. I alla år som jag gjort mer än vad
jag orkat och det har slitit ut mig enormt. Så är rätt skönt att verkligen
känna att nu är det stop. Men irriterande är det. Ska ta och sy lite nu.
 
Ny vecka i morgon och ny månad. Börjar själv med barnlämning, praktik
och läkartid. Hur ser eran vecka ut?

Kommentera här: