Hej då dagis! Hejsan skolan!

(från inskolnings veckan januari 2012)
 
Tänka sig att det var ca 4 1/2 år sedan Skroll började på dagis.
Då var hon inte stor, men nyfikenheten och hennes glada
personlighet lyste desto större. Redan från inskolningen tog hon
för sig och följde sin egna väg.
 
(förra veckan 20 juli 2016)
 
Sedan dess har hon gått sin egen väg genom alla åren.
Varit delaktig och utforskat på egen hand. Knyttigt vänskaps
band med stor och liten. Vuxit och utvecklats. Lärt och lärt ut.
En mycket spännande och lärorik tid som nu tyvärr har nått sin
ända. Om några veckor startar fritids och skolan för den stora tjej.
Precis som med bror sin så känns det väldigt främande. Dagis
tiden går allt för fort förbi men så många fantastiska minnen som
den get, så har den get mer än vad man trott från början.
Stort tack till förskolepersonalen som tagit hand om min dotter
i vått och torrt. Ni är helt fantastiska och jag är glad att jag får
ha er några år till med min yngsta ;)
 
Är så stolt över min blivande skoltjej. Ska bli riktigt spännande att
få följa med i hennes skolgång och se hur livet på skolan ter sig
nu när det blir syskonen S på samma plats igen <3
 
Ha en fin fin lördag!!!

Kommentera här: