Helvetes helg!!!

Ja oj var börjar jag? Att något så fint kan förvandlas till något så hemskt. Helgens helvete är bara något hag önskar att jag bara fick glöma bort nu. Men lättare sagt än gjort har det visat sig. Är iaf så tacksam för att sluppit undan med inga allt för stora skador. Lätt rådnad som försvan på någon dag. Ett brustet hjärta kan helas även om det tar tid. Usch är fortfarande shockad och hjärtat slår i 180 bara jag tänker tillbaka. Men det som varut har varit och nu kommer framtiden inshallah.
 
Är så tacksam och rörd för allt underbart stöd jag fått från familj, vänner och praktik. Att ni släppt allt för det som hände och lyssnat på min beklagan. Älskar er så himla mycket och utan er vore jag inte hel <3 
Ett särskilt stort tack till A. Vet inte hur du står ut med mig eller hur du alltid kan förstå mig och vet vad som behövs göras när jag inte mår bra. Ditt stöd går aldrig obemärkt förbi och jag är lyckligt lottad som har dig i mitt liv även när jag inte förtjänar det. Tack <3
 
Utan allas stöd skulle hag inte kunna stå upp igen. Att stå upp är en fantastisk känsla när man fallit djupt. Nu blickar jag framåt med ett leende.
 
Subanaallah!!!

Kommentera här: