1 vecka kvar!!!

Efter att ha mass tömt mobilen på diverse ting slog det mig att om en vecka är ramadan igång. Förra året skrev jag bara lite kort fakta kring det i bloggen. Kanske någon egen tanke som slog mig under den tiden. Minns inte riktigt. Får se om jag kan vara duktig och göra dag för dag inlägg. Är mycket som ska äga rum under den perioden, så tids mässigt kan jag inte lova något. Men vore kul att dela med mig så mycket som möjligt. Då kanske jag kan bidra med en helt ny syn på fastan och sudda bort denna sjuka bild om själv svält och själv plågeri. Så vore bra om jag, eller någon annan, skrev ordagrant om varför man fastar och vad det gör för än. Får se som sagt.
 
Nu ska jag titta på några artiklar innan ögonen faller ihop. I morgon blir en kul dag då det blir maskerad första delen utav dagen o sedan fotboll ;)
 
God natt!!!

Kommentera här: