Kvälls ljus och nytt!!!

 
Kvällarna har blivit riktigt fina med alla färgsprakande solnedgångar som
bjuds om kvällarna. Jag tycker att det är så mysigt att titta på.
 
 
I dagar hade jag ett ärrende kring stan så passade på att leta efter jacka.
Vet inte alls när det sist var jag köpte en till mig själv. Barnen är ju alltid
i fokus när det handlas då de växer så det knakar. Hittade även en väska då
min gamla har gått sönder helt i drag kedjan. Så det kändes skoj.
 
Nu ska jag humanitär jobba en stund och sedan blir det tecken plugg för min del.
Så lugn start på denna vecka ;) Men helgen har varit mysig också. Fika, mat och
underbart sällskap <3
 
Ha en fin måndag inshallah!!!
1 Richard karlsson:

skriven

Ja visst är det underbart att se kvällarna och även dagarna ;) jag har hittat något i hösten och denna karga avskalna vinter som jag älskar. Dyster fast varmt på något sätt. Svårt att sätta finger på men så är det.

Underbart sällskap är alltid gött!!

Ha det underbart. Bästa du :) kram!!

Kommentera här: