Lyckade Bak!!!

Inför helgen blev det en hel del bak. Tack för alla tips!!!
 
 
Familjens favoriter Chokolat Non-Stop Cockies.
 
 
Muffins nallar (mycket rolig ide, han dock aldrig testa dem själv).
 
 
Mitt försök till tårtdekorationer ;P
 
 
Blev helt ok. Tjejen var mycket nöjd. Så det var roligt.
Är alttid kul att försöka uppnå deras önskemål vad gäller
dekoratiner på tårtrna. Skulle vara kul att kunna göra identiskt
med vad de önskar. Men huvudsaken är ju att man försöker
och att de gillar dem ;)
 
 
Är rätt så glad idag. Många bra besked denna vecka. Behöver
inga mer läkarbesök förrens i dec, om inte symptom återvänder
eller nya dtcker upp. Besöket i dec blir på Mällarsjukhuset. Så det
blir en jobbig dag. Men ska bli skönt att få svar och få årdning på
tillvaron igen.
Sedan har jag fått chansen att åka och jobba utomlands med jobbet.
Så det ska bli spännande. Är ett tag kvar. Men kul att kunna se fram emot.
I nu tiden är det jobb, kurs och en massa kalas på planneringen.
Så det där med lugn och vila blir det inte av denna vecka heler :P
Men det gör det samma. Någon ler mot mig och jag känner mig så lycklig.
 
Ha en fin dag inshallah!!!
1 Richard karlsson:

skriven

Oj oj oj jobba utomlands. Alltså vad händer? Vi måste ses och prata. Verkar hända mycket i ditt liv med :)
Jag blir nästan tagen. Kram!!

Svar: Ja du vart jobbet åker åker även jag. Händer en hel del. Lite för mycket ibland kanske. Men är synd att klaga ;) kram
mammansandra

Kommentera här: