Torsdags kväll med tankar av veckan!!!

Vilken vecka det har varit. Först åkte jag på matförgiftning under helgen. När den väll började släppa upp så blev jag magsjuk. Så har spenderat i stort sett hela veckan i soffan och sängen. Inte riktigt som jag tänkt mig. Men nu kan jag iaf inte klaga på att jag inte har fått vila lite :P
 
 
Var ned till stan på en bra dag och fixade lite extra för kylan åt kidsen. Men man kan ju köpa varenda vante i affären och ändå behöva köpa fler om vecka. Är konstigt hur vantar tycks ätas upp om hösten ;)
 
 
För några veckor sedan gjorde jag ett tappert försök till att liva upp köket lite nu när mörkret har erövrat världen. Så bort med det vita gulliga och in med.....
 
 
lite färg och en skön gömd lykta som ger otroligt fint sken om kvällarna. Måste ta en bild när det är mörkt också kom jag på. Så här blev det inte rättvist.
 
 
Underara räster som finaste N lämnade kvar åt mig ;) hade tänkt lägg upp för länge sedan men inte blivit av. Är nog lite extra mat tokig idag då hungern äntligen kommit tillbaka. Tänk va lite svensk husmanskost kan smaka sagolikt när den krokar med Pakistanska smaker <3
 
Nej nu blir det Svartsjön på kanal 3 (21:00 torsdagar) så god natt inshallah!!!

Kommentera här: