Höst pankis!!!

En dag med Pankis <3
 
 
Vi va till banken och sedan ett stopp i leksaksaffären.
Va rolig ler-sanden är. Är perfekt att ha hemma under vinten då sanden ute är för hård att leka med.
 
 
Sedan en fika på Prinsses. 
Snabb fika ab. Efter 3 tuggor tyckte madam att det var dags att gå. Så va glad över mitt val utav smoothie istället för kaffe. Annars hade jag inte hunnit få i mig något alls ;P
 
 
Och en promenad längs vattnet blev det. Mycket fint att titta på och många frågor om allt blev det.
 
 
För att sedan busa och leka i Öster parken. Att snurra kan va så skoj. Vet ej hur länge vi snurrade runt där.
 
 
Och lite kurragömma med gosedjuren blev det med innan det blev dags för att hämta syskonen i skolan.
 
Nu är vi alla helt slut och tar det chill en stund.
Saknar orken från solljuset som föravunnit. Men i helgen får jag mitt egna solljus. Så det går ingen nöd på mig.
 
Nu ringer det från utlandet <3 så ha en findag inshallah

Kommentera här: