Regn lördag i färg!!!

I dag började dagen med tvättstugan och mys morgon. Sedan drog
grabben på kalas och vi andra....
 
 
tog en promenad i höst rusket för lite inspiration
till vårat höst pyssel.
 
 
Mitt i promenaden hittade vi ett "vattenfall".
 
 
Som Skroll modigt nog tog sig igenom. Min lilla toka <3
 
 
Pankis var dock smart och stannade i vagnen hela turen.
Så hon slapp bli blöt ;P
 
 
Väll hemma igen blev det pyssel dags. Fantasin flöddade på
vill jag lova.
 
 
Och mitt upp i pysselet så ville Pankis baka lite.
 
 
Men först satte vi upp våra alster på "träd-vägen".
Mycke vackert må jag säga <3
Ja det är bilar som åker mitt på trädet ;)
Tack fina underbara N för iden <3
 
 
Och till slut blev det lite härliga hjärt muffins också ;)
Så blev go-fika idag.
 
En mycket fartfyld och händelserik lördag och än är den
inte över. Men nu behöver jag fundera ut vilket mat vi ska
ha i kväll. Så ha en fin kväll inshallah!!!
 

Kommentera här: