Bilder i från lovet!!!

 
Mata ankor är något vi i min familj gillar och en dag på lovet så ville
Nora att vi skulle gå och ge dem lite mat. Så det gjorde vi.
 
 
Vilket blev uppskatatt från dem ;P
 
 
Mina älskade tjejer <3
 
 
Var dock blåsigt och kallt som bara den denna dag. Så det blev en kort
visit ute. Men rolig som alltid.
 
 
På torsdagen fick barnen lite förkän på påsken, då de skulle till sin far på
fredagen.
 
 
Så de fick ledtrådar att gå på och försöka hitta lite ägg och annat smått
och gott.
 
 
Vilket de givetvis klarade av utmärkt ;)
 
 
Lite bak har det blivit av. Cup cakes med äggnäste på. Var tösserna mina
som  slängde ihop och grabben som avgjorde om de blev bra. Vilke de blev ;)
 
 
Lite mys pys hos morföräldrarna med bla lite äggmålning.
 
 
Vilket aldrig är fel. Menar vem vill inte leka med maten? Så vem vill inte
färglägga maten också? Hihihihi!!!
 
 
Tok bra jobb gjorde vi allt. Så snyggt så.
 
Lov veckan har varit väldigt mysig trots alla kyla som återvände. Men va
spelar vädret för roll när sälskapet är bra <3
 
Resten utav helgen firades med min fina N. Så det blev en S.K.Ä helg :P
Gjorde dock illa ryggen så har varit rätt mjäkig i några dagar nu. Men olykor
händer så det är bara att bita ihop och se framåt åt. Hade väldigt mysigt
och gott iaf. Va riktigt skönt att få en lång helg ihop och nu längtar jag verkligen
tills den sista april. Ska bli spännande ;)
 
Men fram tills dess så ska jag jobba, ha mina fina barn och plannera sommaren.
Är ju dags att göra det har jag kommit på lite så här efter alla andra. Men jag har
mina anledningar då denna sommar blir väldight speciel på många sett och vis.
Mer om det fram över.
 
Ha en jätte fin kväll inshallah!!!
 
P.s Är Greys Anatomy kl 21:00 på kanal 5 i kväll och i morgon så kommer tydligen
Prison Break tillbaka kl 22:00. Say wath!?! D.s

Kommentera här: