Lilla begerskan och Netflix tips!!!

 
I går när jag hämtade Pankis ifrån fsk så satt hon och klippte ute bilder
på olika bakverk. En utav bilderna är just den på bilden med chokladkakor
med bär i.
 
- Jag vill baka mamma.
- Jaha ja men det kan vi göra idag.
- Ja!!! Jag vill göra dem här men inte med de där bären i.
- Ok det går bra.
- Jag vill baka dem med massa choklad i!!!
- Ja vi kan baka dem när vi kommit hem.
- Ja!!!! För jag vill verkligen baka och jag vill baka dem.
- Hihihi!!! Då gör vi det.
- JAAAAAAA!!!!!
 
Ja hon är bra bestämd min lilla töss och hon vet vad hon vill ;)
 
 
Se så stolt tjej som bakat så fina kakor (utan de där bären i) <3
Kan talla om att syskonen hennes blev jätte glada av att få goda
kakor utav syrren. Skumt att barn alltid kommer bäst överens när det
finns något gott att dela på ;)
 
 
Har ju gått mycket reklam om denna nya serie på Netflix. Jag fastnade
lite gran för den när jag såg reklamen och efter första avsnittet var jag fast.
Har aldrig sett en film eller serie på detta sett förut. Väldigt orginel ide som
funkar väldigt bra. Ja som ni redan har luskat ut så är det en i serien som dör
och under seriens gång så berättar hon varför hon dog. Med hennes 13 anledningar
så får hennes omgivning en riktig tankeställare på personligt plan de aldrig kunnat
tro att de skulle få gå igenom. Kan inte gå in mer på vad för då spoilar jag allt ;)
Men kan lova att denna serie är väl gjord, orginel rakt igenom och fantastiska skådisar.
Så se värd till 100 %.
 
( bör varna för starka handlingar och väldigt djupa och tuffa sitvationer som får det att
vända i magen på än. har man svårt för överfall, döden, sexuellt oferedande, psykisk
som fysisk mobbning på extrem nivå, så bör man man nog undvika att titta)
 
Ha en fin kväll!!!

Kommentera här: