Spök parken!!!

I dag var vi till Spök Parken här i stan. Förra året gick det lite rykten om att
de skulle bygga en ny park. Men jag fattade aldrig vart. Förra veckan fick jag dock
nyss om vart, så idag bar det av dit.
 
 
Det var ingen dålig klätter ställning de fått till heler. Betydligt mer fantasifull
än de jag sett här om kring tidigare. Tjejerna gillade den skarpt. Särskilt att
den var "svår" på visa ställen.
 
 
Riktigt söta spöken de fått till också.
 
 
Klara <3
 
 
Och detaljer som fick igång lek efter lek. De gröna klätter ringarna tog
dem direkt ifrån spökhuset in till "Laborint" och slajm :P Älskar barns fantasi
för den har verkligen inga gränser <3
 
 
Rushekanan var dock ett minus från mig som päron men stort plus från
alla barnens sida. Varför? För att den gick sjukt snabbt och barnen flög ordagrant
ut ur den och en bit bort. Livsfarlig enligt mina mamma ögon. Men super kul
och "igen-igen-igen" enligt barnen.
 
 
Med rätt tecknik och vilje styrka kommer knoddarna lätt över här. Nora
fick det att se ut som att glida på is. Vet inte hur hon lyckades med det.
Men hon har ju inte ärft mina klumpgener så det kan ju vara därför hon
har så lätt för klättring ;)
 
 
Nora <3
 
Hmmmmm och för ovanlighetens skull så krånglar blogg.se med uppladningen
utav bilder. Så får bli en fortsettning följer här (igen).
 
Ha en tok fin kväll, Anshallah!!!

Kommentera här: