Barn med könsdysfori!

I dag läste jag att fler barn diagnostiseras med könsdysfori. Alltså en person som inte känner sig hemme med det kön det fötts med. Att fler ochfler kommer ut med dessa tankar är nog helt normalt. Men att så många blir förvirrade att fler barn kommer ut med detta och blir diagnoserade fattar jag inte. Vad då konstig? Vad då vad beror det på? Är det verkligen så konstigt? Under de senaste 6-8 åren så har vi mentalt förbjudit våra barn att ha ett kön. Har du snopp är du en hen. Har du en snippa är du en hen. Flicka och pojke har förbjudits eller inte direkt förbjudits men tagits bort och många rättar barnen direkt om de säger ett kön istället för hen. Vi har lärt våra barn att du kan bara vara jämnstäld om könen om du tar bort dem helt och du ska vara en stolt person och inte stolt tjej eller stolt kille. Så verkligen är det konstigt att fler och fler barn inte känner sig bekvämma med sitt kön? Jag menar barnen får ju inte bejaka sig själva via sitt kön, så hur ska de känna sig hemma med snopp eller snippa när de ska vara könlösa?
 
Så nej, enligt mig, det är INTE konstigt att fler barn diagnoseras med könsdysfori när de aldrig har fått lära sig att vara stolt över sitt kön. Utan blivit mentalt kastrerade i från sitt kön och har ingen kontakt med sig själva.
 
 
Jag är och har alltid varit emot hen hetsen. Jag har lärt mina barn vilket kön de har och folk i sin omgivning och att oavsett kön så är vi lika mycket värda. De har alltid varit fria att utforska sig själva och känna efter vilka de är och ge utlopp för det. Deras kön spelar mig ingen roll. Kommer de och vill byta kön så var so go, mamma älskar er alltid och stöttar er i allt <3 Men jag har ALDRIG förbjudit dem att få vara pojke eller flicka. De har kön och det är ok. Det är ok att vara tjej och det är ok att vara pojke.
 
(nej säger inte att det är fel att byta kön om man verkligen känner för det. men Allah gör inga misstag och allt Allah skappar är perfekt. men vad du gör med det är din ensak. bara du vet vad som är rätt för dig och det kan ingen annan trampa dig på för.)
 
 
Ni kan läsa mer här om ämnet:
https://nyheteridag.se/diagnosen-konsdysfori-okar-allt-fler-unga-osakra-pa-sitt-kon/
 
 
 

Kommentera här: