Dåligt väder ger en lat jag!!!

Var tog solen vägen? Har varit så fina dagar denna vecka och så idag bara moln och 5 min sol. Humörsvängning med det kanske? Startade dagen med lite yoga. Jösses va länge sedan det var jag gjorde det. Kändes kan jag lova. Men det gjorde sitt efter de jogging runder jag försökt göra denna vecka.
Annars har jag varit lat idag. Gått en promenad, köpt lite skoj till barnen och sett på film, The Nanny Diarys tror jag den heter. En lat dag med andra ord. Behövde det då huvudet har gått på högspin igen. Måste lära mig att tagga ned. Saker blir bara pankaka hela tiden. Vet bara inte hur man taggar ned när inget står still för mig :/
 
 
Me and my homeys ;D
 
Dessa tjurar är så grymt söta <3
Undrar om N kan tänka sig att bli tjur uppföddare? Hihihi!
 
 
Hur gosigt är inte detta? Mitt hjärta smälter iaf.
 
Nej nu ska jag nog ta och retas lite med grannarna här och kanske lite mer kaffe :P Är ju ingen som erbjuder chai här hemma längre. Så nu är det mitt kaffe som tagit över. Mohahahaha!!!
 
Ha en fin torsdags kväll, anshallah!!!
 

Kommentera här: