Duckling time!!!


 
På em i dag drog jag och Pankan till biblan och sedan tog vi en promenad.
 
 
Vi gick ned till "öarna"för att hälsa på ducklingarna och spanna i vattnet.
 
 
Vi hade lite mat åt ducksen, så det blev full spead på dem och Pankan ;)
 
 
Inte lika speadad men lika glad för det. Alltid kul att komma ut och bara göra det barnen vill.
 
 
Detta är en underkastad plats här i stan. Det ligger vid ån och är två öar med broar emellan. Är rätt fint. Dock rätt mycket skräp efter "kvälls folk". Men ändå lika mysigt att besöka med barnen ibland.
 
 
På fm blev det girl talk med vän och hon gör mig alltid stark i mig själv. Vilket jag behöver just nu. Hatar när andra får mig att inte våga göra det jag vill. Att min vilja inte har betydelse och att allt med min vilja är utav ondo. Att jag alltid ska ha en baktanke som ska gå ut över andra. Då känns det så fint att ha en vän som påminer än om att bara för att någon inte förstår eller håller med, så har jag inte fel och gör inte fel i att följa mitt hjärta. Alla gör saker för sig själva och bara för att min omgiving tar för givet att jag alltid ska ställa upp för dem och strunta i mig själv, så betyder inte det att de har rätt att trycka ned mig eller mena på att jag gör fel. 
 
Tack vännen för att du alltid lyssnar och alltid finns där för mig <3 Utan dig skulle jag falla.
 
"A night like this, with stars so big. Makes me smile, makes me blush. Pop up memories of all our time together." Miss you N <3

Kommentera här: