Nytt år och snö!!!

 
Har fortfarande strul med nätet. Men sak samma. Det har varit ett bra lov för barnen. Blev full fart på dem när snön dök upp. Blev nästan bosatt i backen i några dagar. Hur kul som helst. Bara synd att det inte var kramsnö just då. Men vi lyckades bygga en hel del ändå. Hoppas bara att snön stannar ett bra tag nu.
 
Har inte varit mycket jobb den senaste tiden. Så denna vecka känns bra att åter ha en hel del tid igen. Idag efter tvättstugan var jag och hämtade ut mitt pass. Så nu kan jag kryssa det från fixa listan inför resan. Blev dock inte nöjd med kortet i passet. Men de bilderna blir ju aldrig bra så strunt samma. 
 
Var skönt att komma ur 2016 och börja på 2017 nu. Merparten från förra året var toppen, kanon praktik (sakna), kanon jobb, rolig kurs, underbara vänner, konvertering, kärlek och en massa växa som person. Men skiten som hände gjorde året väldigt tungt. Sen att detta år börjat som det gjort känns inge kul. Men jag ser ljust ändå. Finns så mycket att se fram emot och det finns mycket som är spännande att se hur det löser sig.
 
Kommer att komma bild bomb någon dag då nätet står på min sida. Nu måste jag fixa inför jobbet och i morgon blir det ego lyx ;)
 
Ha en fin em inshallah!!!
1 Anonym:

skriven

Vart skall du resa och i vilken syfte?

Svar: Jag ska till Agrabah och öppna en korv kiosk :/
mammansandra

Kommentera här: