Fm vid ån och bakat!!!

I dag var jag till biblan och lämnade in böcker på fm. Passade på att låna
nytt också. Stannade vid ån och njöt en stund utav lugnet.
 
 
Denna skulptur heter "de älskande" har jag för mig. Den ger mig blandade
känslor. Oftast tycker jag att den bara är en stor klump som inte går att
urskildra. Men just nu älskar jag den ;)
 
 
Är inte ofta man kan sita som på en strand vid ån. Men i år har vattnet
varit så lågt. Helt underbart att bara kunna sitta där och bara vara eller
läsa.
 
 
Jag älskar den här delen utav denna stad. Oavsett årstid så är det
alltid vackert här.
 
 
<3
 
 
Planteringen här hemma har gått lite si så där. Sommarblommorna
växer men de dör snabbt och jag vet ej varför. vattnar för mycket eller fel
tid med solljus??? Papriken växer iaf fint. Men Tamarinen verkar inte
vilja alls. Inte konstigt fel klimat :P
 
 
Väll hemma igen passade jag på att göra smörgås bullar. Väldigt enkelt
och väldigt gott.
 
 
Visa fm är man väldigt kretaiv ;)
 
Ha en jätte fin kväll, anshallah!!!
 
P.s gillar ni sjukhus serier på TV? då ska ni titta på kanal 5 kl 21:00 i
kväll, då går Good Karma Hospital D.s

Kommentera här: