Källar rensning efter bok flopp!!!

 
I dag skullejag hitta en studie bok jag använde för några år sedan. Slutade med att jag gick igenom massa gamla böcker, filmer, barn skor och andra lådor i källaren. Tog ett par timmar och några säckar mindre ting blev det där nere. Men studienoken jag skulle ha, fann jag aldrig ;)
 
 
Hittade kort från när jag hade oraktik på brandstation här i stan på högstadiet. Därvi fick vibland anbatvara med och rökdyka och dyka i vatten. Vattenbilderna bjuder jag på. Snyggingen i blått och svart är jag. Lol!!!
 
 
Håller på i tvättstugan nu. Körde lite "Mario Cart" och bäst som jag är på det spelet så vann jag. Nej bäst är jag inte, men vann gjorde jag iaf. Är rätt avkopplande att bara sitt en stund och fokusera på att ta sig runt bannor. Minns från sena tonåren att jag och gamla vänner brukade spela en hel del i mellan åt. Har nog med att man är 80'talist att man aldrig slutar spela tv spel helt ;)
 
Nej nu roppar tvätten på mig igen. Ha en ultra fin kväll, anshallah!!!
 
 

Kommentera här: