Lost i Sthlm!!!

 
Ja även i storstaden kan man hamna mitt i en kohage ;P
 
 
Grattis på födelsedagen mina fina N <3
I kväll blir det kalas för N. Ska överraska honom med hemma gjord jordgubbstårta. Wish me luck. Hittar ingen elvisp. Så det blir till att visa arm musklerna eller så får jag flörta lite med hans vänner så de kan agera visp åt mig :P Anbars så ar,hag varit på lång promenad idag och handlat.
 
Igår var jag och N på oromenad också. Jag skulle visa honom en jätte fin plats jag och en av hans vänner hittade för några månader sedan. Men jag visade honom fel. Så vi hamnade vid en sjö istället. Så det blev bad i det kalla vattnet. Jösses vad kallt. Men va stolt hag var som badade ändå. 
 
Så riktigt sommar mys denna vecka. Men nu ska jag firtsätta att läsa i "Nils nya liv" som är skriven utav Nyköpings killen Mikael Eng. Tok rolig bok!!!
 
Ha en skön em, anshallah!!!

Kommentera här: