Skolavslutning!!!

I dag hade N´n skolavslutning, vilket som firas på Vallarna här i stan varje år.
Även jag har firat mina låg och mellan stadie avslutningar där. Så memory
lane för min lilla del :)
 
 
En förväntans full Skroll på skolgården i väntan att få gå till första
avslutningen någonsin <3
 
 
Är en hel del skolor och barn som samlas tillsammans under denna dag.
Är jätte fint att skolorna har tillsammans enligt mig. Hela känslan blir så
mycket mer när man delar denna fina stund ihop.
 
.
Vart dock lite trist att sitta och tityta i år då det var ruggit och kallt. men
det vill jag minas att det även var föra året med. Blev lite deja vu känsla
med Pankis, då hon likt Skroll förra året tjatade om balonger och tat gå
hem nöst intill hela tiden :P
 
 
En lättade grabb <3 Äntligen lov!!!  Som han har väntat på att äntligen få
vara ledig och slippa läxor och lektioner ett tag. Han har jobbat på bra
i skolan detta år, så stolta föräldrar som välkomnar lovet med honom <3
 
 
 
Blev ballonger i år också. Var snälla mormor och morfar som köpte
till kidsen, som blev jätte glada.
 
 
Blev full fart på dem och glömskan om att det fanns fler runt om kring
satte igång. Inga ögon petades ut så gick iaf bra ;)
 
 
Trots dåligt väder så var det en fin avslutning. Är alltid något extra att
se sina små ögonstenar avsluta skolåret och börja nästa sida av kommande
kapitel i deras skolår. Tänk ett år har redan paserat och nästa år
intar de 3:an, 1:an och Överraskningen. Mina fina älsklingar <3
 
Ha en fin kväll, anshallah!!!

Kommentera här: