Utedagar!!!

 
Va fina dagar vi har haft den senaste tiden. Är fantastiskt att kunna vara ute
i näst intill hela dagaran igen.
 
 
Har blivit en massa park lek bla i Hamnen lekparken. Några saker har
blivit bort tagna därifrån. Förstår inte riktigt varför. Men kanske kommer nytt?
När vi var där var det en massa andra där också. Så det elktes för fullt.
 
 
Men favon hägrade mest ändå ;)
 
 
Håller med dem, att surra är riktigt kul. Minns från när jag var ung att vi
snurrade för jämnan på snurgungan i Stenkulle. Har ena riktiga gallningar
till döttrar. Det ska inte gå sakta och det måste guppa :P Är kul att se
hur de skrattar och har sog medans de far runt <3
 
Allt far runt just nu. Har haft möten och fix idag och ska snart hämta hem
barnen igen. Snart midsommar och även ny månad. En del utav mig önskar
att tiden kunde gå i raktfart just nu. Men samtidgt vill jag stanna tiden.
Saknar N som bara den <3 Men är glad att han kunde åka till sin familj nu <3
Vill inte att veckan ska ta slut. För jag vill göra så mycket med barnen. Nästa
vecka är fullsatt så kommer iaf att gå snabbt där så jag får hem barnen igen.
Att man aldrig är nöjd? Alltid något man suktar efter ;)
 
Nej njuta av nuet och hemta barn <3
 
 

Kommentera här: