Teneriffa del 3!!!

 
En kväll så var det bra syn från uteplatsen så passade på att ta lite kort.
 
 
Blev dock väldigt dåva så här på bild. Har inte riktigt fattat hur man får fram
färg i bilder när både blått och gult ljus korsas i bilderna. Men va otroligt fint.
 
 
Så här mycket utav berget såg man inte någon annan dag. Det var så mycket
sand och moln runt det hela tiden. Så hade man inte sett grunden på berget
så hade man inte vetat om att den stod där.
 
Kan även passa på att bjuda på ett skratt och berätta att vid detta tillfälle så lyckades
jag att låsa mig själv ute. Hade inte förståt att man måste låsa upp yterdörren varje
gång man går in eller ut. Hade fått för mig att hade man låst upp en gång så var det
som dörrarna hemma. Men tji fick jag efter att jag tagit kort och njutit utav utsikten. Kom
fram till dörren och ja den gick inte att öppna. Så var bara att skutta ned till receptionen
och be om hjälp. Fick vänta 35 min sedan kom en snäll typ och låste upp. Alltid ska
man lyckas med något :P
 
 
Samma kväll tog jag en sista promenad runt i stan för att njuta utav alla
lampor som lyste upp gatorna så fint.
 
 
Men dessa kaktusar var mina favoriter. Ser verkligen ut som att de är
självlyssande. Men det är bara nogrant placerade ljus runt om som studsar
mot dem. Hade man kunnat köpa dem hade jag lätt gjort det. Älskar
runda kaktusar <3
 
Ok nu errar blogg.se igen så det går inte att lägga in fler bilder :/ så blir en
till fortsettning innnom kort.
 
Ha en fin dag anshallah!!!

Kommentera här: