Vissa dagar flyger man!!!

 
Sköna vårdagar vill man spendera ute i solen men fina människor. Särskilt de som står ut med mina tokigheter att hitta vita bollar ;P
 
 
Eller mysa med djur längs vägen där vi promenerar och pratar om allt.
 
 
Men bäst är nog ändå att hitta en fin lungn plats att bara slå sig ned på och prata öppet från hjärtat och lära känna varandra ännu mer. Att njuta utav naturen och att inte behöva stressa därifrån.
 
 
Gamla och nya bekanskaper är alltid roligt att bygga vidare på. Känns jätte kul att få lära känna N's vänner allt mer och mer. Han har toppen människor runt sig och att få vara en del utav hans liv är underbart. 
Att det verkligen finns så fina genuina män får mig att le och att veta att denna underbara fina människa är min får mig att rådna. Kan inte sluta undra vart vi kommer att hamna ihop. Framiden må vara ovis men jag vet redan ;) Anshallah det blir underbart!
 
Nej göra sig i årdning och sedan iväg igen!!!
Jumma mubarak!!!

Kommentera här: