Rhodos del 1!!!

Sista april åkte jag och fina N ned till Rhodos för en veckas semester ihop <3
 
 
Efter vi anlänt till Hotellet så tog vi en promenad i omgivningen.
 
 
Här är längs havet med ett Aquarium lite vackert placerat i mitten.
 
 
En fin park. (ser kallt ut ute men va jätte varmt)
 
 
En utav stränderna i området.
 
 
Här är vid Mandraki Harbor.
(kommer mer bilder en annan gång)
 
 
Hela stan var full utav fina statyer.
 
 
Så vacker glob. Dock var inte vattnet igång i den. Men så fin!!!!
 
 
Denna fina byggnad fan vi inne på en gård. Enorm med fina detaljer.
 
 
Vi gick även runt nästan hela Gamla Stan. Vi hade dock inte en anning
om vart vi var. Vi trodde först att det var ett slott. Men det var ju en gamal
mur runt stan. Så lite irriterad var jag efter någon timme knattandes där :P
Men va skoj det va där ;)
 
 
Va helt fantastik miljö att gå och titta på.
 
 
Var precis som man fallit in i en riktigt gamal riddar film eller Robin Hood.
 
 
Och älskade Palmer <3
 
 
Jag blev väldigt fest vid detta område. Allt var så vackert.
 
 
Nu minns jag ej vad N sa att det var för språk. Men varken Arabiska
eller Urdu :( Men lätt så vackert när N läste det för mig <3
 
 
Sagolikt <3
 
 
Här delade vägen sig och man kunde även gå upp i mitten partiet. Vilket vi
gjorde. Jösses va fint det var där uppe. *drömma tillbaka*
 
 
Så underbart vackert med oranga och gröna palmer. Hittade aldrig några
sådanna på Tenneriffa. Så nu vart jag riktigt glad.
 
Men nu hinner jag inga fler bilder idag. Dags att avsluta Eng och hämta barnen <3
 
Ha en fin start på veckan, Anshallah!!!

Kommentera här: