Shisha kväll och da dress!!!

 
Fredagen går mot kväll och efter ett himla om skrivande på ett arbete så kom jag att tänka på en skön kväll på en Shisha-bar. Först hamnade vi bland tonårseliten där inne. Men fina N såg till att vi kom bort från dem och fick behålla hörseln ;P
 
 
Efter det satt vi och avnjöt björnbärs shisha. Vilket ingen utav oss hade provat tidigare. Riktigt fin smak. Det var en fin kväll, inte kall och stämningen så där lätt och mysig. En sådan där "hoppas-denna-kväll-aldrig-tar-slut" kväll. Saknar Rhodos väldigt mycket. Det är värkligen en må bra plats.
 
 
Ta da! Här är klänningen jag skrev om för ett tag sedan. Hur underbar som helst <3 Så det sved rejält när de i affären sa att den inte var till salu. Fina N sa att jag alltid ser ut som en prinsessa, fast jag inte hade denna klänning. Vilket värmde riktigt på djupet. Så med eller utan klänning är jag ändå den lyckligaste <3
 
 
Snart kommer kidsen hem igen. Vilket ska bli så skönt. Har varit en lång och tuff vecka på många sett. Är svårt att känna sig som en hel mamma när så mycket händer medans man inte är där. Så ja nu vill jag bara att de ska komma så jag får hålla om dem igen <3
 
Ha en fin kväll, anshallah!!!
 

Kommentera här: