Svamp omelett och strössel hjärtan!!!

En kall höst dag som denna behövde lite god lunch så jag gjorde en svamp omelett.
 
 
Som innehöll:
Chaminjon, Nameko, Shiitake och Stensopp. Kryddat med peppar, salt,
spiskummin och hela koriander. Toppat med lite ost. Enligt mig, fantastiskt gott ;)
 
Har en underbar tjej här hemma som fyller år på fredag. Så jag passade på att
göra första bak ryket inför kalaset.
 
 
Blev vanilj hjärtan med lite glitter strössel på. Har inte tjuvsmakat någon ännu.
Men de luktar väldigt gott iaf. Blir mer bak i morgon så min medhjälpare är med ;)
 
Känner mig dock lite off från ett långt samtall igår. Hade känslan utav att jag var på
rätt väg mot mina mål. Men jag hade vist stannat av mer än vad jag trott. Blev rätt så
paff utav att höra det. Men det var vad jag behövde just nu. Har varit så mycket på
sistone att jag glömt bort att att ta notis om hur en annan känner kring att allt hamnar 
på hold. Vilket inte har varit mina tentions. Men tur är att vi förstår varandra och nu
när vi tar flera steg framåt ihop känns det bra. Men jag måste ta mer tid att pejla av
vart allt verkligen står och ta tag i det som måste röras runt.
 
N jag älskar tanken på våran kaka. Mai aap say pyaar karti hoon <3

Kommentera här: