Mat att våga testa på!!!

 
Denna rätt äts mycket i Asien och är gjord mesta dels på senap (sarson). Ser helt hemsk ut men luktar underbart. Smaken är helt unik (enligt mig) och utsökt. Är en hel del krydda i så är man känslig så ska man ha mjölk i beredskap ;) Till detta ska man ha bröd. Jag har bara testat med tortillia och det funkade utmärkt. Värkligen en rätt att våga sig på.
 
 
Jag och Pankan var på lite spanning i skogen för några dagar sedan. Tittade på fåglar och annat smått och gott i skogen innan vi hemtade de andra i skogen. Riktigt kul att höra henne beskriva allt hon såg ;)
 
 
Sedan hittade hon mina "kaviar" pärlor och ville prova. Inte på naglarna utan på läpparna som hon sett mig göra. Mammas lilla copycat ;)
 
 
Ja sedan hade hon kul med lite ögon skuggor. Jätte fint! Ett tips: svara aldrig i telefonen om era 4 åringar håller på att tvätta händerna......nu har jag lär mig det.
 
Ha en fin kväll, anshallah!!!

Kommentera här: