Från helgen!!!

Var verkligen ledsen när jag skrev sist. Vet man ska inte börja skriva på
nätet när känslorna svallar. Men jag är så trött på all skit jag fåt i ansiktet
pga mitt förhållande, min tro och mina val. Ingen behöver gilla någon annans
livsstill. Men ingen ska behöva höra de åsikterna om den inte har bett om dem.
Vilket jag inte har. Så sluta ös erat hat på mig.
 
 
I helgen var vi och lekte lite i en av gårdarna runt om vårat kvarter. 
 
 
Det blev klättring, gungning, såp bubbel jakt och kurragömma. En jätte
mysig em. Men man kände att hösten har börjat för båda tjejerna konstaterade
att det var lute kallt.
 
 
Så här långt har våra planetringar kommit sedan i våras. Inte en blomma i 
sikte än. Så ja kanske 2 månader för sent när vi väll planetarde dem :P
Men växer fint gör de iaf och det var ju huvudsaken.
1 Sojka:

skriven

Vad tråkigt att läsa att du får så mycket skit! Men skönt att ändå kunna spy ut sig lite i sin blogg ;)
Kram

Svar: Tack så mycket <3 Är trist ja. Men vad kan man göra. Hat och okunskap kommer alltid att existera. Men som du säger så är det iaf skönt att kunna spy ur sig det någon stans ;)Kram!!!
mammansandra

Kommentera här: