Inreda i glas!!!

Jag har alltid varit väldigt förtjust i bubblor. Både som liten och stor.
Så att jag älskar inredning med just bubblor är nog ganska givet.
Har hittat mycket fint både i bubbel form och i annan glasvariant.
Specielt för dekoration med växter. Här är lite fint som går att hitta
i några välkända butiker under hösten:
 
 
Just denna kombination med stor och några små skulle göra
sig fint i ett kök ;)
 
 
Skulle vilja ha en jätte stor växt hemma och sedan hänga massvis med just sådanna bubblor och ha både växter och ljus i dem. Skulle bli både fint och mysigt nu när mörkret kryper sig på än.
 
 
Denna lampa är inge annat än ren kärlek för mig <3
 
 
Bubblor i färg <3
 
 
Ljuslycktor gör sig också fint med växter.
 
Denna bild är i från Elle om jag inte misstar mig. Minnet är inte så perfa på kvällarna :/
Hade inte tänkt på att man kunde placera kubber på sniskan och dekorera innan jag såg denna bild.
Så kreativt och snyggt. Undra om ungarna skulle låta bli det om man gjorde i årdning???
 
 
Päronglas <3 
 
 
Stående glasbubbla <3
 
 
Så simpelt men så sagolikt vackert. Får flashbak från något julbord, då de hade något liknande som jag fastnade
för. Tror att jag struntade i att köpa hem under den tiden pga katterna, som alltid förstörde allt man gjorde i årdning. Så nu kanske?
 
 
ÄLSKAR desssa!!! De är skapade utav en Dansk designer som ni kan hitta här inne någonstanns: https://designhunter.nl/merk/broste-copenhagen/
Maneter ser man ju oftast uppspolade på någon strand. Men när man väl ser dem i vattnet eller på film så är de väldigt speciella. Både vackra och lite leskiga. Så här gör de sig väldigt fina och tänk er dessa stå på eget håll i en hylla  eller på ett bord med ljus underifrån. Pretty asome eller hur? I mitt huvud ser det iaf jätte fint ut ;)
 
Nej det var allt för i kväll, god natt, anshallah!!!
 
 
P.s INGEN utav bilderna är mina egna. Alla är hittade på random inrednings sidor och bloggar D.s

Kommentera här: