En stund vid Ank Örna!!!

I dag gick vi ned till biblan och lämnade tillbaka en bok. Efter det och lite lek
och läsning där inne, gick vi ut till ank öarna. 
 
 
Först såg vi inga ankor alls men innan vi viste ordet av så började de
komma ifrån alla håll och kanter :P
 
 
Så det var bara att börja maten dem.
 
 
Man fick gå runt en hel del för de var hela tiden på än och visa utav ankorna
hade inte en chans att få tag på något pga de snabbare eller agresivare.
 
 
Men det resulterade i en himla kul Följa John lek. Som tjejerna skrattade
varje gång de upptäkte att de hade en svans med ankor efter sig ;P
 
 
Mera vår tecken <3
 
 
Ankor har så fina färger, alltid så klara och starka.
 
 
Klara, färdiga, gå!!!!
Hmmmm tror nog att Klara segrade stort över ankorna, eller vad säger ni?? Hihihi
 
 
Min glada lilla sång fågel, som sprang runt från ö till ö och sjöng på
både den ena radio dängan efter den andra. Måste då säga att hon
har den sötaste variationen av Espasito. Hon mår vara 4 år men hon är
grym på språk, precis som syrran sin <3
 
 
Lilla sötnosen plockade massa fina blommor till mig <3
Älskar att få blommor, specielt de som är plockade för hand. Finns så
mycket mer mening i dem än de man köper, enligt mig.
 
 
Norpan hade lite tokigheter för sig och försökte verkligen att prata med
ankorna genom att grymta som en gris. Hel tokigt!!! Men hon bad mig att filma det,
så det gjorde jag. Får dock inte upp någon film här, så ni får tro på mig ;)
 
 
 
Min fina blomsterbuket som står och lysser upp vardagsrummet nu.
Tack hjärtt mitt <3
 
En mycket fin dag. Men dock så jobbig. Har haft blödningar hela dagen och verkar
som kommit och gått. De blev dock värre under promenaden till biblan och hem
ifrån ankön. Sånu funderar jag på om jag ska åka in eller inte. Vet ju hur en ok blödning
ska se ut och vilka verkar som är vad. Men hela dagen är ju ett tecken på att det inte är
ok. Men eftersom Kaka rör sig som vanligt och varken mindre eller mer så blir jag
osäker på om jag behöver åka in eller inte. Får klura på det en stund. 
 
Ha en fin fredags kväll!!!
Jumma Mubarak!!!
 
 
 
 

Kommentera här: