Hitta amnings bh'ar!!!

 
Efter mycket sökande och testande så hittade jag äntligen amnings bh'ar jag tyckte satt bekvämt. Vet inte hur mycket jag surffat runt och tittat på olika webshopar och knattat in och ut i butiker. De på nätet har sett bra ut men stl mässigt är de alltid slut i min stl (ja den ja tror jag ska ha efter bf). Så jar inte velat beställa i större stl, då det känts fel ekonomiskt om de inte passat. Så igpr på min fixar runda så hittade jag två från h&m som satt bra och kändes så sköna. När det kommer till amningen så har jag alltid gått på de som suttit skönast. De som ser snygga ut har alltid skavt eller tryckt här och där. Då amning redan är bökigt och mesta del jobbigt så vill jag iaf ha det bekvämt. Tråkig tjej, jag vet. Men efter all graviditets bök och för förlossning tycker iaf jag att man är värd sköna bh'ar. Men behöver hitta några till. Så alla tips är välkomna.
 
Jösses va varmt det är. Kan knappt tro att det är + 20 ute i april. Kan det bli en varm, solig Valborg för en gångs skull eller kommer kylan tillbaka då?
 
Nej vatten break känns som.en bra ide nu.

Kommentera här: