Power break i solen och v 30!!!

Då var jag inkommen efter en stund ute i vörmen och en kort promenad. Växer krokusar överallt just nu vilket verkligen höjer vårkänslan.
 
 
Var skönt ute men dock lite halvblåsigt just när jag gick ut. Men var skönt att sitta ute, mumsa glass och läsa lite. En power break. Vår skorna jag inte haft sedan Rhodos åkte på också. Jösses va sköna de är. Varför har jag inte haft dem på mig mer?
 
En skön break behövde jag. För i går kväll var inge kul. Fick sådanna sammandragningar och tryckningar så jag trodde att jag skulle behöva få åka in. Trycket nedåt var så likt det tryck som blev när jag väntade Pankis och fick åka in akut till E-Tuna och bromsas in. Blev rädd om jag ska vara ärlig. Idag gick vi in i v 30. Så är på tok för tidigt. Behöver iaf 5 v till så det blir lite hull på skruten också. Sen är Kaka välkommen när som. Fina N var bra stöd igår. Han är alltid så lugn och kommer på bra sett att hjälpa till. Fattar inte hur han orkade bara. Upp 6 på morgonen och vi var inte i säng förens innan midnatt och så upp 6 idag med. Måste vara Paki power ;) Känner mig så lyckligt lottad som har honom. Inte många män som orkar med all graviditets åkommor och besvärrande moment. Så han är guld värd <3
 
Idag har det varit mildare samandragningar, tack och lov. Så har varit och fixat en del inför helgen och inför Kakas ankomst. Men blogg.se vill inte jobba med mig idag. Får inte lägga upp fler bilder av någon anledning. Så får lägga upp en annan gång.
 
Ha en fin solig torsdag!!!
 

Kommentera här: