Från förra veckan!!!

 
Förra veckan så fick jag en hel del hjälp utav fina Nora. Inte säger hon nej
till att mata eller hålla i lille bror sin ;) Så duktig tjej jag har <3
 
 
Blev också en hel del posande från den här madammen. Ingen älskar att
vara med på kort lika mycket som hon ;)
 
 
Inte heler att få¨bada, säger hon nej till <3
Är bara svårt att veta vilken pool vi ska gå till i bland. Men vem har inte svårt
att välja när det finns 3? ;)
 
 
Var inte lätt att ta bilder från Leklandia. Men några blev det när det cyklades.
Det var nog favoriten där inne och att leka me dlite nya kompisar förstås.
 
 
Sen så körde vi dubbel firande på torsdagen som sagt. Var två förväntansfulla
barn den morgonen om fick kort och pressent. Mycket nöjda med pressenterna.
 
 
Blev lite mat paus i öppnandet och ihop settningen <3
 
 
Sedan test spelades det en hel del. Vi hittade bla Bubbel Bubbel och Zelda spel.
Gamla favoriter till mig och hör och häppna, grabben gillade också Zelda :O
Han har varit anti Zelda sen jag sa att det var mina favorit spel. Men nu så vet han varför ;)
Stora syrran var snäll och hjälpte lilla syrran med lego bygget. De hade en fin stund.
Även om stor tog över bygget från liten ;) Inte lätt det där med presenter till andra när
de fyller år. Men fint blev det, så tacktill Nora.
 
Grabben fick även VR glasögon till mobilen och Klara fick en såpbubbel pistol utav N.
Dock var hon för trött när han kom hem. Men vi han testa på båda två och de fungerade fin fint <3
 
Nehe nu roppar Noah för fulla muggar så ha en fin dag!!!

Kommentera här: