Alla hjärtansdag hos oss!!!

 
Det var ju Alla <3 Dag igår och det myste vi lite till igår.
Blev middag med barnens val ;)
 
 
Och så självklart efträtt i samma tecken. Mycket uppskattat av alla.
Särskilt utav Pankan som kommit igång med ätandet igen.
Lilla kämpen min. Taklar sjuka efter sjuka <3
 
 
Underbara Norpan hade gjort ett fint kort till mig i skolan.
Så fint och gulligt <3 Blev jätte glad att hon tänkt på lilla mamma.
 
I dag var det seg dag då alla var bra trötta. Men med en natts sömn
och start på sportlovet så är nog alla igång igen. Dock ej min tur att
ha barnen under lovet. Vilket hade varit kanon då jag var iväg och jobbade
föra sportlovet. Men de får kul med sin pappa och jag hamnar på lite resande
fot. Vart och när tar jag i efter hand ;) Så stay tuned!!!
 
God natt!!!

Kommentera här: