Hotell frukost!!!

 
Sitter och seg njuter utav frukost på hotellet. Vilket lyx att bara plocka det man vill ha utan att behöva plocka fram eller av. Kan man få den servicen hemma? Sen är det ju extra + att man kan lyxa till det med onytigheter också.
 
Gårdagen blev mest lite city sising för min del och slapp. Ett väll behövligt slapp kan jag lova. Värkte som bara den efteråt. Men möte iaf mycket trevligt folk. Visa kanske lite för trevliga.....Hade ett mål igår men det var stängt. Är öppet idag men idag är det andra planner. Så vid ett annat besök kanske?
 
 
Hela denna stad är full med vägg konst. Gillade dessa lite extra mycket. Är grafiti på olika frisyrer. Ser skumt ut på bilden. Men i verkligheten så lyste dessa målningar i alla dess färger. Så vackert!
 
Men var är jag då? Tror nog att med nästa bild så vet ni exakt vart jag är ;)
 
 
Obehaglig tågstations konst, jag vet. Men ändå vacker.
 
Nehe nu måste jag setta fart, så ha en fin dag och ett skönt sportlov (ni som fått ledigt)!!!

Kommentera här: