Busfabriken!!!

I dag åkte ena dotterna på kalas på Busfabriken i Norrköping. Så varför inte ta med alla och ha en kul e.m?
 
 
Det är så stort där inne så det är svårt att hinna efter de små liven :P
 
 
Men här och där sprang man på dem....tur nog <3
Fast de hade nog inte så mycket tid för att latja runt med mamma ;)
 
 
Pankis fastnade värkligen för studsmattan. Det brukar vara hennes favo på
lekställen och hos morfar och mormor. Hon är grymt duktig också.
 
 
Jag känner igen den strumpan!!! Kan det vara min dotter?
 
 
Ja!!! Har man rätt så har man ;D
 
 
Cykel bilarna var också skoj. Det började med en och sedan bytes det till
en annan där kompisen kunde åka med också och där körde på en bra
stund. Pankis är bra stark i benen. Hon körde varv efter varv.
 
 
Alla ruchekanorna var riktigt speedade. Nora bara flög ned för en utav de stora.
Jag flög som en vante i en utav spiral kanorna och slog i huvudet :P En familj
nedanför den tyckte det var hel festligt när de hörde mig och Pankis där inne.
Hon tok skrattar och jag aj aj aj oghhh aj och swish ut. Den bjöd jag på.
 
En riktigt kul e.m Men var inte lätt att ha kol på ungarna som var överallt och ingen
stanns. Vet ej hur många gånger jag gick och letade. Men de hade super kul så det
var lyckat.
 
Nu lugn kväll moone???

Kommentera här: