Tråkiga besked!!!

Förra veckans negetivitet tycks bara fortsetta. Fick mer läkarbesked igår som slog undan fötterna på mig. Tappade orken rejält. Hade inte haft sin lediga dag igår hade jag nog bara lagt mig ned och stor böllat. Fick iaf svar på den värk som studsat runt i mig och min orklöshet och trötthet kom ifrån. Så nu stark medicin kur och läkar besök på måndag. Medecinen känns rätt meningslös då denna sjukdom är imun mot den. Så varför man ska ta den känns bara som läkarnas elaka experiment måsten. Men jag spelar med och tar den. Påverkad blir man utav den. Hela kroppen känns svajig och huvudet känns som om det ska stängas av vilken minut som helst. Super kul not......Grabben är också hemma sjuk. Vaknade illamående igår och hostar lungorna ur sig idag. Stakarn. Till rågga på det en loj mor som tjatar om vätska och mat hela tiden. Måtte han bli bättra snart. Senare idag ska jag till en annan läkare. Hoppas på lite bättre svar där i från. Men orkar inte vara optimistisk just nu. Tar det i morgon.
 
Annars så kan jag inte sluta att förundras över ovädret där ute. Jösses vilken blåst det började med i natt och nu snöregn på högkant. Verkligen att ta hela vintern i en smäll ;P Både häftigt och drygt.
 
Nej håller på att skaka sönder här. Måste hitta värmefilten eller kanske en stor kopp med riktigt varmt matte? 
 
Ha en cool dag!!!

Kommentera här: