3 veckor!!!

 
Idag blev lilla Kaka 3 veckor. Jösses va tiden gått fort. Tycker att dagarna gått fort sen han kom och så mycket har hunnits med att göra. Även om visa dagar varit svårare. Vet inte hur mycket han hunnit växa på längden ännu. Men i vikt hade han droppat sist. Får veta om det vänt nästa vecka. Då han både har en vikt koll ena dagen och ett läkarbesök en annan. Så det ska bli spännande att se.
Idag har vi varit ute på promenad en stund. Går inte att vara ute för länge i värmen. Vilket är synd, då jag älskar att knatta runt. Men nu har jag en Baby Boss att lydda och första regeln är undvika solen och hetta. Men var skönt att vara ute några minuter. Sen har han bara ätit och sovit gott långa stunder. Så jag fick underhålla mig med en äldre Bollywood film som handlade om hinduer och muslimer runt Kashmir området 1947. Väldigt fin men rätt otäck när man tänkte på handlingen. Så idag har vi bådat fått chilla en del.
 
Men nu väntar vi på att N ska komma hem ifrån jobbet. Den stackarn vet inte om att han ska få äta vegipasta på aburggin ikväll ;) Han har nog gått och drömt om kyckling till kvällsmat. Men den drömmen krossar vegetarianen jag för honom. Mohahahahaha!!!!!
 
Ha en fin em!!!

Kommentera här: