Bvc besöket och bebis fötter!!!

 
Finns det något sötare än bebis fötter? Tror inte det ;)
 
Idag begav vi oss till BVC. Kaka var bra trött när vi gick och somnade nästan halvvägs dit.
Så jag kände mig riktigt elak som var tvungen att väka honom där. Men det var ju för bra saker
och efteråt har han fått somna om och sovit gott.
Vi mäte och vägde honom och läkaren gjorde sin koll också. Allt såg bra ut och han hade gått upp
i vikt!!! Hurra!!! En stor sten släppte från bröstet kan jag lova. Man blir bra orolig när ens lilla älskling
inte går upp i vikt som han ska. Så att se nummren bara höjas på vågen, var en stor lättnad.
Så vi får fortsetta att ge tillägg vid behov och så får vi se hur det ser ut nästa vecka också.
Men nu känner jag inte någon oro iaf och det är skönt.
 
 
Kakas standard min som vaken: "Va!?! Vem är du?" ;)
 
 
Liten tröttis som sover djupt som sin far <3
 
Nej fixa lite kanske? I morgon kommer älsklingarna hit igen. Ska bli jätte kul
att se dem och höra hur de har haft det i Sälen. Ska överraska dem med lite 
planner för veckan också. Så det ska bli skoj.
 
Ha en fin torsdag!!!

Kommentera här: