Egen tid med grabben!!!

 
Igår fick jag lite egen tid med grabben. Vi drog ut med skateboarden och åkte runt lite. Japp jag åkte också. Måste ju visa grabben vad morsan går för ;) Trillade inget kan jag avslöja. Grabben var grym också. Trännade på att svänga. Är kul att se hur glad han blir när han kommer på hur man gör för att styra.
 
Efter ett tag kom vi fram till en gård jag inte sett tidigare. Den var super fresh och vi båda bara wow! Allt var nytt på den + att de adderat en pool där med. Så med andra ord, vi har tre pooler i vårat område. Väll uppskattat i värmen. Vi lekte runt en stund för att sedan gå hem igen och berätta för de andra om vad vi hittat. För hoppningsvis kommer vi alla dit idag.
 
Just nu sover alla andra här hemma. Jag är uppe och har precis maraton matat Kaka. Är jobbigt för honom att orka vara vaken om dagarna i värmen. Så jag är tacksam att morrnar och kvällar är svallare. Men vore bra om dagarna var lite mildare så man fick mer rutin i matandet. Har hjälpt med amningsnappar iaf. Så det känns bra.
 
Andra grejor tar dock energin ifrån mig. Känner att jag fortfarande har överdrivet mycket hormonor i mig. För det behövs inte mycket för att jag ska bli ledsen just nu. Jobbigt jobbigt. Blir inte bättre utav att barnen ska åka till sin pappa i morgon igen. Veckan har gått allt för fort. Ångest........Men är glad att vi fått haft mycket skoj och tokigheter. 
 
Kanske göra lite kaffe? Har bara drukit kaffe två gånger sedan Kaka kommit. Vågar inte riktigt dricka kaffe ifall han reagerar på det. Men testa måste man ju få göra?
 
Ha en fin torsdag!!!

Kommentera här: