Första syskon mötet!!!

 
Dagen till ära då syskonen och mina päron kom för att träffa Kaka, så 
bakade jag lite. Mocca rutor.
 
 
Choklad kakor med choklad bitar i.
 
 
Och havreflarn.
 
 
Kaka var glad att få träffa syskonen också och hade köpt pressenter 
till dem ;)
 
 
Norpan lite rädd när brorsan skrek till. Men ville mer än gärna få hålla
i sin bror. Som hon längtat att få träffa honom <3
 
 
Även Pankan tyckte att det var lite leskigt, men väldigt kul att få hålla
i sin lille bror. Tänk lillan har blivit stora syster nu och som hon trivs med
den rollen <3
 
 
Gick mycket lättare när brorsan var lugn ;)
 
 
Kaka bara relaxade hos syrran sin <3
 
 
Även store brorsan var nyfiken på liten <3
"Va leent hår han har! Precis som mitt hår där bak på huvudet."
 
 
"Nu skriker han. Ta honom mamma!!!"
Inte lätt att veta hur man gör med en bebis när han tar ton ;)
 
Det var riktigt mysigt att se hur syskonen bekantade sig med varandra.
Varje dag de var här så ville de hålla, hjälpa till att ha koll och hålla i 
vagnen ute. Så det har gått väldigt bra. Så det känns riktigt fint. 
 
Tänk nu har jag 4 fina undebara barn <3
 
 
 
 
P.s moben har helt dött nu. så går inte att nås alls där just nu.
men finns på N´s mobil, min skype och mail för tillfället D.s

Kommentera här: