Gårdagen kom ikapp nu!!!

Sitter här och bara är en stund. Blev lite över rumplad utav gårdagens info idag. Bättre sent än aldrig eller vad man nu brukar säga. Fokuset blev på hjärtljud igår så jag han inte riktigt ta in allt om infektionsrisken för Kaka. Idag har jag grubblat mycket på hur saker och ting blir om det visar sig vara infektion. Beroende på vilken infektionstyp så varierar tiden att behöva stanna på BB. Skrämmer mig en hel del om jag ska vara ärlig. Har allt för mycket dåliga minnen från sjukhus och känslor som.hänger sig kvar. Man ska släppa det förgångna, det vet jag. Men extrema händelser i sitt liv sätter tyvärr spår i en. Så jag hoppas och ber att vi inte ska behöva detta och att vi får åka hem under normala omständigheter. Försöker också att luska ut hur vi ska göra om Kaka väljer att komma när syskonen är här. Blir mer komplicerat hela tiden när det kommer till fb. Är flytt, vänja in nya omständigheter, skolavslutning och få i årdning allt och så infektions risken som hänger som ett moln över än. Allt vore så mycket lättare om man viste exakt när bebisen tänkte välja att komma till världen. Men det är det ju ingen som vet. Och med faktummet att både N'n är 16 dagar tidiga och K är 19 dagar tidig så är chansen minimal att få gå hela tiden. Och två veckor innan bf är just skolavslutningen. See my wories? Ja, så det snurrar på bra i mitt huvud just nu. Lite för mycket på en och samma gång. Men allt har väll en lösning? Känner mig dock för matt för att se någon idag. Så får syselsetta mig med annat en stund.
 
Ha en fin kväll i vårsolen som.kommit tillbaka!!!
 
 

Kommentera här: