Hamnen parken!!!

Idag efter en trött morgon. Jag kom inte upp som tänkt.
Är helt slut i kroppen och har allt för mycket i huvudet.
Så behövde tydligen sov morgon mer än jag själv känt efter.
Men iväg till AF kom vi, så nu är jag överflyttad och klar iaf.
 
 
Sedan gick vi till Hamnen lekparken och lekte runt och åt lite melis.
Pankan var inte så suggen på snurr gungen denna gång. Men Nora var.
Så jag försökte åka några varv.Hmmmm ja hur gick det? Obekvämt är
nog rätt ord här och va yr jag blev. Balansen blir ju rätt så träffad när
man bär på fler. Så var tyvärr tvungen att hoppa av. Men Nor hade lika
skoj ändå. Även om hon tyckte att jag såg heltokig ut på gungen ;)
 
 
Pankan körde gärnet på vanliga gungorna istället. Eller det gjorde de båda
två i flera omgångar. Så gungning blev det även om det blev utan snurr.
 
 
Det var dock kallare idag. Men det bryde inte tjejerna sig om. De var ju inte
lika mycket still som jag, så inte konstigt ;)
Det klättrades och busades runt och var haj jakt. Så en fin stund efter dagens
måsten var gjorda.
Dock dök det upp mer att lösa för mig när jag kom hem. Så hade en ångets
laddad stund efter en bra dag. Är så mycket som satt sig på pottkanten nu,
att jag inte riktigt vet hur jag ska lösa något eller tackla det. Så yrseln har 
hoppat i ordentligt. Höll på att falla omkul efter att jag lämnat barnen hos A.
Bara gick som vanligt med myrsteg och helt plötsligt så var det som om jag 
drogs åt vänster och allt annat åt höger. Att leva med lågtblodtryck är bra
jobbigt ibland. Som tur är, är att det inte är farligt eller skadligt över huvetaget.
Ja om det inte börjar svartna och man trillar och slår i huvudet vill säga. Det har
jag sluppit hittills, så det är bra. Men jag avslutar mitt rabblande här med att bjuda 
på en fin tolkning utav en känd och omtyckt låt. Denna veriation ger mig ryssningar:
 
Asabaka Ichkoun Rana Baransi
https://www.youtube.com/watch?v=xPP2YQ2IGR4&start_radio=1&list=RDxPP2YQ2IGR4
 
Och så bjuder jag på en utav de finaste låtarna jag någonsin hört och
också fått sjungen utav en god vän. Vet man dessutom till vilka den är
skriven åt så kan man inte låta bli att bli tårögd som kvinna:
 
Resemblance-Abdulrahman Moh & Khalid Barzanji
https://www.youtube.com/watch?v=Wz6iTQzrE2Y
 
God natt!!!

Kommentera här: