Minnen ifrån förr, barn skatter & Hjärtats babybox!!!

I flytt förberedelserna så har det varit mycket över blick i allt som gömmer sig
i källaren. Ibland hittar man saker man minns att man haft men inte att man hade kvar.
 
 
Som tex min porslins katts samling >< När jag var mellan 8 och 12 så
var jag tokig i katter och eftersom ena brorsan hade astma, så kunde vi 
inte ha katter. Så jag började att samla på katter i porslin och detta var mitt 
allster från den tiden ;)
 
 
Ul bilder och avtryck i gips <3 Mina favorit ägodelar här hemma. Oavsett
vad man köper hem eller får så är alltid det som är med barnen det finnaste
man har. Är så glad att vi gjorde avtryck med allihoppa. När jag ser de små
händerna och fötterna, kan jag knappt förstå hur små de en gång var. Tiden går
för snabbt men är så tacksam för den resa alla barn har bjudit på och fortfarande
bjuder på. Att se dem växa och utveklas är fantastiskt och är något jag önskar att 
alla får uppleva någon dag. Finns inge finare <3
 
Men shit va små fötter och händer!!!
 
 
Efter en natt som var allt annat än kul tok jag en promenad till Maxi och
hämtade ut mitt sista baby paket eller baby box som det heter. Detta är Lilla 
Hjärtat som är ifrån Apoteket hjärtat.
 
 
Det innehöll:
 
* Hjärtats våtservetter
* Hjärtats Baby shampoo and wash
* Tandborste ifrån Jordan 0-2 år (de är kanon alla mina barn har haft sådanna)
* Napp ifrån Mam
* Cuddlings Gosedjursplåster
* Prov tub ifrån Bepanthen (en räddare i nöden när huden är torr o röd)
* Prov från Medela Purlan 100 (räddare såriga matvårtor, en amandes mammas bästa vän)
* Prov ifrån Multi-Mam Baby dent, även den för sönder bitna bröstvårtor, aldrig testat dock.
* Prov ifrån Bio-Oil, mot bristningar
* En Dinglisar Wild snuttefilt
* En del rabbater och information
 
Ska jag vara ärlig, så är det en utav mina favorit boxar. Gillar att sakerna gick upp i åldern också
samt variationerna på dem. Mycket tack för denna box.
 
Vill ni också ha en box ifrån Hjärtat? Besök då dem här:
www.apotekhjartat.se och beställ en gen box.
 
Annars så har jag bara små plockat i källaren idag och lite i garderåberna idag.
Tankarna är på 1000 olika ställen så har ingen fokus alls just nu. Gravid och 
överdrivet emotionell och så bara skit som lägger sig på hög är ingen höjdare.
Men man får inte mer än vad man klarar av, eller hur? Så en sak i tagget
denna vecka, så löser sig nog det mesta med tiden. Denna vecka får min stad besök utav
Briggen Tre Kronor, så funderar på att göra ett besök på henne. Får se ;)
 
Ha en fin lördags kväll!!!
 
 
 

Kommentera här: