Park utflykt och baby box igen!!!

Förra veckan gick bra hos förlossningen. Som har märkts så har det inte
kommit någon bebis ännu. Det var fogarna, nerverna i benen och värkar
som spökade. Så får nu mer ta det lugnare och ta myrsteg. Har viserligen inte
hjälpt så mycket, då verkar har stukit i magen och benen konstant sen dess.
Men det känns ju bekant för mig med de två tidgaste graviditeterna. Är bara 
så glad och lättad att jag har hunnit komma till v 32 utan någe svårare påverkan
på kroppen. Tidigare har det ju varit foglossningen från hell och sjukskrivning
innan v 20. Så 8 v kan jag nog stå ut med.
 
Vilken fin dag det var idag. Hur kan man inte låta bli att gå ut?
Vet ska ta det lugnt. Men vi gick i myrsteg på lite utflykt ändå ;)
Hämtade ett paket och gick till en gård i det området.
 
 
I parken var de snabbt upp på allt som fanns där.
 
 
Gungorna gillade de väldigt mycket. Även jag. De var riktigt sköna att
sitta på och lätt att göra fart på. Sen så svalakde de bra i värmen ;)
 
 
Klätterställningen blev till hinderbana ala Rodblox. Så där körde de gärnet
ett bra tag trots värmen. De var riktigt grymma på att klättra, balansera och 
ta sig från plats a till b. Hade jag testat så hade jag nog antinga trillat ned eller 
snubblat överallt :D
 
 
Blom gungorna var så söta. Nora gillade dem väldigt mycket. Inte Klara.
Var nog för att det inte gick att göra så mycket fart som hon önskat.
Men kul var det iaf. Tillbaka ska vi, när det är lite svallare i luften. Finns inte
mycket skugga i den parken tyvärr. Annars är den kanon.
 
 
Var ännu en baby box vi hämtade ut. Vet jag har dille på dem just nu :P
 
 
Denna var ifrån Libero och innehöll:
 
* 1 paket Libero blöjor med stl 1 &2.
* 1 förpackning med Libero wet wipes
* 1 förpackning bindor i från Libresse
* 1 provförpakning trosskydd ifrån Tena
* 1 prov flaska Baby olja ifrån Libero
* 1 prov flaska Baby wash ifrån Libero
* 1 liten mobil leksak ifrån Libero
*  Massa rabatter på Libero produkter
* 1 info bok i från Libero
 
Fick även en massa rabatter ifrån Ica Maxi också. Men de var inte i boxen.
Även detta paket var riktigt bra och Libero är ett märke jag gillar och de
tidigare barnen har använt deras produkter utan problem. Så det blir kanon.
 
 
På hemvägen plockade Klara en bukett maskrosor. Jätte sött!!!
Precis som förra året så lysser hon upp som en sol när hon ser
blommor och bara måste få plocka några st. Hon är för söt <3
 
Nej nu ska jag fixa med några kort på datorn och sedan förbereda
inför morgon dagen. Så god natt!!!

Kommentera här: