Pop Tarts, konstnärier och flygplans model!!!

 
Sist jag var och stor handlade så blev jag sugen på att hitta någe nytt snacks åt
barnen. Då hittade jag pop tarts. Mi vet sådana där de har i de flesta amerikanska serier
som alla är så gallna i. Så tänkte att det kunde vara kul. Ingen utav tjejerna gillade dem.
Men graben älskade dem. Jag smakade en bit och för mig var de alldelles för söta.
Men gillar man när det söta tar över så är det nog något som går hem. Iaf kul att testa på.
 
 
Idag började jag och Pankan på ett projekt här hemma. Har haft det i tankarna
i några veckor nu, men idag blev det av. Så vi plockade fram en massa olika
färger och pyssel grejor och startade.
 
 
De har jobbat mycket med havet och livet i fsk. Så hennes första tanke
var tat göra en bläkfisk och en sköldpadda.
 
 
Riktig fokus på tössen och bra blev det. Jag själv blev inspirerad utav henne
och gjorde en fisk att limma dit med 3d bubblor. Mer än så berättar jag inte nu.
Kommer mer i veckan efter att de andra hoppat in i projektet ;)
 
Ska bli kul att se slut resultatet.
 
 
Nu på kvällen ville grabben äntligen börja med ett modelplan han fick utav grannen
i julas. Inget litet plan och delarna på dem är allt ifrån små och microskåpiska. Så
även om vi satt en bra stund så kom vi inte så långt denna kväll.
 
 
Men en bra start iaf. Riktigt kul att bara sitta ned och limma bitar och bara
prata på om allt som kom upp. Lite egen tid så att säga. Får hoppas att vi
hinner lite mer i morgon kväll också.
 
Men nu blir det lite slapperi för min del innan sängen kallar.
Så god natt på er!!!

Kommentera här: