Var är jag och shopping tips från Kapphal!!!

Har varit dålig på att skriva innehålls fylda inlägg ett tag nu. Det beror på att orken är i botten. Saker och ting går rakt ned och inte alls som jag önskat. Lilla Kaka har en väldigt bestämd personlighet och har en fobi för en mamma som sitter el ligger ned. Sovandet för hans del går i vågor. Ena dagen kör han 5 minuters pauser och sedan kör på igen. Andra dagar kan han sova lugnt någon timme el två. Det magiska med det hela är att han vaknar direkt om jag startar ungen el kaffebryggaren. Ibland röker det med att hålla en frukt framför munnen och han vaknar tok arg. Så ja orken tar fort slut. Men han utvecklas fint. I måndags så vända han sig inte bara mage till rugg utan rygg till mage också. Så det kör han hårt med nu. Han plockar saker och tar emot om men ger honom något. Men favoriten är fortfarande att sitta framåtvända i mammas famn medans man går runt och tittar på allt. Han måste ha varit ordningsvakt el katt i ett tidigare liv ;P Kräkningarna fortsätter dock. Så inge kul att gå någon stanna då man vet att förr el senare så får man sig en dusch.....Är som att ha åkt tillbaka i tiden med Norpan. Fast hemfört med henne så är Kaka värre. Tycker så synd om honom. Måste vara jobbigt. Han får magdroppar och han rappar tok bra men ändå så kränks han tit som tät. Men han äter jätte bra. Så många faktorer som gör att orken inte får en att vara så kreativ i skrivandet. Men det kommer igen. 
 
 
Stiliga lilla Kaka Mian <3
 
 
Kan tipsa om att Kapphal har mycket fint till både liten och stor. Blev helt kär i bodyn med mustager på för ett tag sedan, när jag tittade på deras hemsida. Hur gullig är inte den?
 
Nästa vecka ska jag nog försöka att uppdatera alla barnens garderober. Men får se är ju en stor tös som fyller 8 år om bara några veckor samt ett höst lov <3
 
Nej ska försöka äta nu, önska mig lycka till!!!

Kommentera här: